TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych autor: Katarzyna Liczmańska
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN: 978-83-231-3324-7
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
32,00 zł 28,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Autorka bardzo dobrze wpisuje się swymi zainteresowaniami i badaniami w nurt aktualnych dyskusji naukowych, poświęcając monografię zagadnieniom budowania silnych marek produktowych.
Nowatorski charakter monografii polega na wyborze specyficznego rynku – branży alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, w której obowiązuje „Ustawa o wychowaniu w trzeźwości” i wynikający z niej zakaz reklamy publicznej marek produktowych wódek.
Czy w warunkach tak poważnych ograniczeń prawnych, całkowitego zakazu reklamy publicznej, możliwe jest tworzenie i rozwój silnych marek? Jaki jest wpływ marek na decyzje zakupowe konsumentów? Jakie działania podejmują przedsiębiorstwa w celu zbudowania lub wzmocnienia pozycji silnych marek? Jaki wpływ mają marki wódek i podejmowane przez producentów działania promocyjne na decyzje zakupowe konsumentów?
Właśnie ta myśl wiodąca i zbiór związanych z nią pytań były zapewne jedną z ważnych inspiracji Autorki do podjęcia własnych, oryginalny badań i napisania na ich podstawie monografii […]. To, co rzuca się w oczy, to dogłębnie przemyślana struktura rozprawy, logiczna, spójna, konsekwentna, podporządkowana celom i hipotezom badawczym.
Autorka poprzez swoją pracę otworzyła nową przestrzeń badawczą w zakresie zarządzania marką, podejmując problem budowania silnych marek w branżach, w których z mocy prawa ograniczona jest możliwość stosowania reklamy publicznej
Dr hab. Zbigniew Dworzecki, prof. SGH

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Katarzynka Końskie akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier