Lista tytułów z wydawnictwa "Alexander"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 586 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Poznaję ruch drogowy z Kogucikiem Budzikiem,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Poznaję świat z Ufoludkiem Glutkiem,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Kolorowe Wyprawy Wojownicy z Azji,

Kolorowe Wyprawy to seria kolorowanek z naklejkami przeznaczonych dla dzieci w wieku 4-8 lat. Samuraj Lee Ju Wojownik Tsu Hsu Ting

Poznaję pory roku z Gąską Gałązką,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Kolorowe Wyprawy Piraci,

Kolorowe Wyprawy to seria kolorowanek z naklejkami przeznaczonych dla dzieci w wieku 4-8 lat. Fregata Siwobrody Jednooki Papuga Skipera

Rozbrykane słówka,

To seria edukacyjno-rozrywkowych książeczek dla dzieci. Każdy zeszyt zawiera rozmaite ćwiczenia uczące dzieci między innymi czytać, pisać, kolorować, rozpoznawać wielkości i kształty. Dzięki miłej i zabawnej formie dzieci uczą się poprzez zabawę, co sprawia, że wiedza jest szybciej przyswajana.

Edukacyjne zabawy,
Edukacyjne zabawy 4-6 lat
3,30 zł 2,50 zł

To seria edukacyjno-rozrywkowych książeczek dla dzieci. Każdy zeszyt zawiera rozmaite ćwiczenia uczące dzieci między innymi czytać, pisać, kolorować, rozpoznawać wielkości i kształty. Dzięki miłej i zabawnej formie dzieci uczą się poprzez zabawę, co sprawia, że wiedza jest szybciej przyswajana.

Poznaję świat z naklejkami,

To seria edukacyjno-rozrywkowych książeczek dla dzieci. Każdy zeszyt zawiera rozmaite ćwiczenia uczące dzieci między innymi czytać, pisać, kolorować, rozpoznawać wielkości i kształty. Dzięki miłej i zabawnej formie dzieci uczą się poprzez zabawę, co sprawia, że wiedza jest szybciej przyswajana.

Poznaję zakupy z Królikiem Magikiem,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Kolorowe Wyprawy Roboty,

Kolorowe Wyprawy to seria kolorowanek z naklejkami przeznaczonych dla dzieci w wieku 4-8 lat. Naprawiacz Robobob Automatek Akwarek

Wygibajtus,

To gra, w której każdy uczestnik gra całym swoim ciałem. W zależności od wskazań na specjalnej tarczy, gracze zobowiązani są zająć określone pola (rękami i nogami) na planszy leżącej na podłodze. Wygrywa z reguły ten, kto jest bardziej wygimnastykowany i ma trochę szczęścia. Gra jest doskonałym pretekstem dla paru chwil dobrej gimnastyki. Gra dla 2-6 graczy. Wiek: 6+

Wyścigi Formuły 1 / Wyścigi motocyklowe,

"Wyścigi motocyklowe" i "Wyścigi formuła 1" to dwie ekscytujące gry planszowe. Gracze rywalizują ze sobą na torze formuły 1 lub motocyklowym . Wygra ten, kto pokonując wiele przeszkód na drodze pierwszy dojedzie do mety. Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 4 pionki, kostka , instrukcja. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-4

Zostań Wróżką,
Zostań Wróżką
35,70 zł 26,80 zł

"Zostań wróżką" - dozwolone tylko dla dziewczyn. Ekscytująca zabawa we wróżby. Każda dziewczyna może poznać swoją przyszłość. Ponadto dwie emocjonujące gry, w których dowiecie się, kto jest najlepszą wróżką. Zawartość pudełka: plansza, 4 pionki do gry, kostka, 40 kart przeznaczenia, 6 kart odpowiedzi, 4 karty wróżki, 30 żetonów, element przestrzenny, instrukcja. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4

Żużel / Dakar 2 gry planszowe,

"Żużel" to gra, w której jesteś uczestnikiem zawodów żużlowych. Ścigając się przeżyjesz mnóstwo emocji, próbując pokonać przeciwników. W trakcie jazdy możesz zmieniać pozycję na torze, będziesz przyspieszać i zwalniać, często ryzykując wypadkiem. Wygra ten, kto pomimo trudności i przeciwieństw dotrze pierwszy do mety. "Dakar" to emocjonujący wyścig po bezdrożach pustyni. W tej grze spotka Cię również ... więcej

Czytam wyrazy,
Czytam wyrazy
14,30 zł 10,70 zł

To gra w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jego nazwę. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Wiek" 5-8 lat Liczba graczy: 2-6.

Dodaję i odejmuję,

To gra, w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Wiek: 4+ Liczba graczy: 1-6 Czas gry: 20-60 minut.

Głoski do zabawy,
Głoski do zabawy
22,10 zł 16,60 zł

Gra kształcąca słuch fonemowy oraz koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację słuchową - umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Uczy również przestrzegania ustalonych zasad. Z tej gry mogą korzystać nie tylko logopedzi, pedagodzy i terapeuci, ale także rodzice, którzy chcą czas wspólnie spędzany z dzieckiem przeznaczyć na zabawy o charakterze edukacyjnym. Wiek: powyżej 5 lat Ilość graczy: 2-5 Zawartość ... więcej

Klucz i się ucz maxi,

Gracze mają do dyspozycji po 4 klucze i po 1 paletce z otworami, w których mogą umieścić odpowiednie klucze. Po odkryciu karty z wzorem klucza lub wzorami kilku kluczy, gracze starają się jak najszybciej znaleźć właściwy klucz, by umieścić go w wybranym otworze. W drugim wariancie gry jej uczestnicy odkrywają kartę z układem kolorowych kółek. Po krótkiej chwili karta zostaje zasłonięta, a gracze starają się z pamięci nawlec na linke ... więcej

Listonosz Lisek Urwisek,

Listonosz to gra, w której jesteś Listonoszem. Twoim celem jest bezpiecznie dostarczyć listy do skrzynki pocztowej. Czeka Cię długa i trudna droga, musisz być uważny i mieć oczy dookoła głowy, by ktoś niepostrzeżenie nie ukradł Twoich listów. Lisek Urwisek to gra, której bohaterem jest Lisek Urwisek, który bardzo lubi robić sobie żarty. Twoim zadaniem jest dotrzeć jak najszybciej do mety nie dając się nabrać Liskowi Urwiskowi. Zawartość ... więcej

Literka do literki Gra edukacyjna,

To zabawka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to również 2 warianty gry dla dzieci starszych , a nawet dla dorosłych graczy. Zabawa najmłodszych polega na tym by do wybieranych obrazków ułożyć z liter pasujące do nich wyrazy. Jest to doskonały pretekst do poznania liter oraz nauki czytania i pisania. Gry zapewniają z kolei wiele emocji, a jednocześnie zmuszają do myślenia i są świetnym treningiem koncentracji i uwagi. Zawartość pudełka: 35 ... więcej

Literka do literki 2,

"Literka do literki 2" to zabawka edukacyjna, która jest znakomitą pomocą dla dzieci w początkowej fazie nauki czytania. Zabawka polega na tym, by ułożyć z liter wyrazy pasujące do wybranego obrazka. W trakcie zabawy, w towarzystwie opiekuna, dziecko uczy się rozpoznawać kształt i znaczenie liter. To również interesująca i emocjonująca gra w dwóch wariantach dla dzieci starszych a nawet dorosłych, która zmusza do myślenia i jest świetnym treningiem ... więcej

Mówię poprawnie,
Mówię poprawnie
22,80 zł 17,10 zł

Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wymawiania głosek z szeregu syczącego (s, z, c, dz); ciszącego (ś, ź, ć, dź) oraz szumiącego (sz, ż, dż), a także poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Wiek: 5+ Liczba graczy: 2-4.

Pamięć mix,
Pamięć mix
20,40 zł 15,30 zł

"Pamięć" to gra wyjątkowa. Ma bardzo proste i łatwa do opanowania reguły gry. "Pamięć" zapewnia doskonała rozrywkę zarówno dla dzieci jak i dorosłych. W trakcie gry dzieci są równymi partnerami dla dorosłych. Każdy z graczy, bez względu na wiek, ćwiczy swoją spostrzegawczość i pamięć biorąc jednocześnie udział w świetnej i emocjonującej zabawie. Zawartość pudełka: 70 kart, instrukcja. 2-8 graczy Wiek: ... więcej

Pamięć Znaki drogowe,
Pamięć Znaki drogowe
20,40 zł 15,30 zł

To prosta i łatwa gra. Każdy, kto gra w "Pamięć" ćwiczy swą spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim doskonali swą pamięć. Wyjątkową cechą tej gry jest to, że dorośli grając w nią z dziećmi nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku. Gra w "Pamięć - Znaki drogowe" to dużo wesołej i ekscytującej zabawy, a także dobry trening pamięci i jednocześnie ... więcej

Poczta,
Poczta
28,30 zł 21,20 zł

"Poczta" to znakomita zabawka edukacyjna. Składa się na nie wiele atrakcyjnych rekwizytów związanych z pracą na poczcie. Bawiąc się w pocztę dzieci poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Dowiedzą się jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. Te i inne czynności sprawią, że dzieci poznają na czym polegają usługi świadczone przez pocztę. Zawartość ... więcej

Poczta mini,
Poczta mini
12,30 zł 9,20 zł

Dzieci, bawiąc się w pocztę, poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Uczą się, jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. W ten sposób dzieci dowiadują się na czym polegają usługi świadczone przez pocztę. Wiek: 5+

Poznajemy zawody,
Poznajemy zawody
23,20 zł 17,40 zł

"Poznajemy zawody" to atrakcyjna i emocjonująca gra dla młodszych dzieci. Każdy z graczy wybiera pionek, który reprezentuje w grze jeden z czterech zawodów: policjanta, rolnika, lekarza i kucharza. W czasie rywalizacji na torze gry, gracz musi uzbierać i ułożyć części swojej układanki. Na każdej z tych części jest obrazek przedstawiający narzędzie pracy używane w zawodzie wybranym przez gracza. W trakcie zmierzania do celu gry wiele satysfakcji daje dzieciom zdobywanie ... więcej

Wielki quiz o Polsce,
Wielki quiz o Polsce
63,50 zł 47,60 zł

"Quiz o Polsce" to gra i emocjonująca zabawa, w której można sprawdzić i wzbogacić są wiedzę na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Podstawowe zadanie graczy to wskazanie właściwej odpowiedzi ( jednej z trzech) na wybrane losowo pytanie. Dodatkowym urozmaiceniem są zadania sprawdzające znajomość ortografii, umiejętność wymowy trudnych polskich zdań i próba zręczności. Ciekawa tematyka pytań "Quizu o Polsce" i często zabawne ... więcej

Słowny remik,
Słowny remik
50,30 zł 37,70 zł

Remik słowny to znakomita gra słowna dla całej rodziny. Wymaga od graczy myślenia, wnikliwej obserwacji i prawidłowych skojarzeń. Uczestnicy gry wzbogacają swoje słownictwo i znajomość ortografii. Dydaktyczny charakter gry nie umniejsza jednak wielkich emocji i znakomitej zabawy w trakcie każdej rozgrywki. Zawartość: 108 kostek z literami 10 podstawek woreczek instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4

Samogłoski i spółgłoski maxi,

To gra edukacyjna w dwóch wariantach. W pierwszym wariancie każdy gracz stara się ułożyć z wylosowanych liter wyraz, który będzie zawierał tyle samogłosek ile wskaże wcześniej rzut kostką. Wygra ten, kto będzie układał wyrazy najszybciej i najczęściej. W drugim wariancie gracze tworzą nowe wyrazy poprzez dokładanie wylosowanych liter do wyrazu utworzonego na stole. Gra jest bardzo emocjonująca, zmusza do myślenia, uczy poprawnej pisowni i wzbogaca ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Katarzynka Końskie akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier