Lista tytułów z wydawnictwa "Alexander"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 587 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Motory gra układanka,
Motory gra układanka
3,00 zł 2,30 zł

Znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Polega na ułożeniu kwadratu z 9 małych kwadratów tak, by znajdujące się na nich obrazki pasowały do siebie. Zadanie jest tylko pozornie łatwe. Gra uczy cierpliwości i spostrzegawczości. Zawartość pudełka: 9 elementów układanki.

Samochody gra układanka,

Znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Polega na ułożeniu kwadratu z 9 małych kwadratów tak, by znajdujące się na nich obrazki pasowały do siebie. Zadanie jest tylko pozornie łatwe. Gra uczy cierpliwości i spostrzegawczości. Zawartość pudełka: 9 elementów układanki.

Wiatrak hologramowy A,
Wiatrak hologramowy A
3,30 zł 2,50 zł

Ulubiona zabawka najmłodszych dzieci na lato. Wiatraczki stymulują koordynację wzrokową. Średnica wiatraczka: 21,5 cm. Wiatraczki sprzedawane pojedynczo, jedno- lub dwukolorowe. Kolory wybierane losowo.

Poznaję ruch drogowy z Kogucikiem Budzikiem,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Poznaję świat z Ufoludkiem Glutkiem,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Kolorowe Wyprawy Wojownicy z Azji,

Kolorowe Wyprawy to seria kolorowanek z naklejkami przeznaczonych dla dzieci w wieku 4-8 lat. Samuraj Lee Ju Wojownik Tsu Hsu Ting

Poznaję pory roku z Gąską Gałązką,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Kolorowe Wyprawy Piraci,

Kolorowe Wyprawy to seria kolorowanek z naklejkami przeznaczonych dla dzieci w wieku 4-8 lat. Fregata Siwobrody Jednooki Papuga Skipera

Karty Piotruś Super car,

Jedna z trzech wersji tematycznych gry w Piotrusia dla najmłodszych oraz jednocześnie jedna z trzech wersji rozwijającej spostrzegawczość popularnej gry Pamięć zapewnią dużo dobrej zabawy jej uczestnikom. Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy w wieku od 4 lat.

Rozbrykane słówka,

To seria edukacyjno-rozrywkowych książeczek dla dzieci. Każdy zeszyt zawiera rozmaite ćwiczenia uczące dzieci między innymi czytać, pisać, kolorować, rozpoznawać wielkości i kształty. Dzięki miłej i zabawnej formie dzieci uczą się poprzez zabawę, co sprawia, że wiedza jest szybciej przyswajana.

Poznaję higienę z Rybką Szybką,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Edukacyjne zabawy,
Edukacyjne zabawy 4-6 lat
3,30 zł 2,50 zł

To seria edukacyjno-rozrywkowych książeczek dla dzieci. Każdy zeszyt zawiera rozmaite ćwiczenia uczące dzieci między innymi czytać, pisać, kolorować, rozpoznawać wielkości i kształty. Dzięki miłej i zabawnej formie dzieci uczą się poprzez zabawę, co sprawia, że wiedza jest szybciej przyswajana.

Poznaję świat z naklejkami,

To seria edukacyjno-rozrywkowych książeczek dla dzieci. Każdy zeszyt zawiera rozmaite ćwiczenia uczące dzieci między innymi czytać, pisać, kolorować, rozpoznawać wielkości i kształty. Dzięki miłej i zabawnej formie dzieci uczą się poprzez zabawę, co sprawia, że wiedza jest szybciej przyswajana.

Poznaję zakupy z Królikiem Magikiem,

To seria książeczek edukacyjnych dla dzieci w wieku 4-7 lat. Wprowadzają i zapoznają one najmłodszych z rozmaitymi zagadnieniami dotyczącymi życia codziennego. Uczą ich poruszania się po otaczającym świecie i są źródłem praktycznej wiedzy.

Kolorowe Wyprawy Roboty,

Kolorowe Wyprawy to seria kolorowanek z naklejkami przeznaczonych dla dzieci w wieku 4-8 lat. Naprawiacz Robobob Automatek Akwarek

Wesoły klaun gra układanka,

Znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Polega na ułożeniu kwadratu z 9 małych kwadratów tak, by znajdujące się na nich obrazki pasowały do siebie. Zadanie jest tylko pozornie łatwe. Gra uczy cierpliwości i spostrzegawczości. Zawartość pudełka: 9 elementów układanki.

Misiu Zdzisiu gra układanka,

Znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Polega na ułożeniu kwadratu z 9 małych kwadratów tak, by znajdujące się na nich obrazki pasowały do siebie. Zadanie jest tylko pozornie łatwe. Gra uczy cierpliwości i spostrzegawczości. Zawartość pudełka: 9 elementów układanki.

Sowa gra w słowa,
Sowa gra w słowa
25,50 zł 19,10 zł

Przedstawiona gra ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy. Wiek: 4+ Ilość graczy: 2+

W epoce dinozaurów Duchy starego zamku 2 gry planszowe,

"W epoce dinozaurów" to gra, w której gracze przenoszą się "wehikułem czasu" do pradawnego świata dinozaurów. Znajdując się w nim trzeba bardzo uważać na liczne niebezpieczeństwa i niespodzianki. Ten, kto będzie miał najwięcej szczęścia i wyjdzie cało ze wszystkich opresji, zwycięży. W grze "Duchy starego zamku" jej uczestnicy trafiają przypadkiem do starego, ale nie całkiem opuszczonego zamku. Wygra gracz, który zdoła uniknąć ... więcej

Wygibajtus,

To gra, w której każdy uczestnik gra całym swoim ciałem. W zależności od wskazań na specjalnej tarczy, gracze zobowiązani są zająć określone pola (rękami i nogami) na planszy leżącej na podłodze. Wygrywa z reguły ten, kto jest bardziej wygimnastykowany i ma trochę szczęścia. Gra jest doskonałym pretekstem dla paru chwil dobrej gimnastyki. Gra dla 2-6 graczy. Wiek: 6+

Wyścigi Formuły 1 / Wyścigi motocyklowe,

"Wyścigi motocyklowe" i "Wyścigi formuła 1" to dwie ekscytujące gry planszowe. Gracze rywalizują ze sobą na torze formuły 1 lub motocyklowym . Wygra ten, kto pokonując wiele przeszkód na drodze pierwszy dojedzie do mety. Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 4 pionki, kostka , instrukcja. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-4

Zostań Wróżką,
Zostań Wróżką
35,70 zł 26,80 zł

"Zostań wróżką" - dozwolone tylko dla dziewczyn. Ekscytująca zabawa we wróżby. Każda dziewczyna może poznać swoją przyszłość. Ponadto dwie emocjonujące gry, w których dowiecie się, kto jest najlepszą wróżką. Zawartość pudełka: plansza, 4 pionki do gry, kostka, 40 kart przeznaczenia, 6 kart odpowiedzi, 4 karty wróżki, 30 żetonów, element przestrzenny, instrukcja. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4

Żużel / Dakar 2 gry planszowe,

"Żużel" to gra, w której jesteś uczestnikiem zawodów żużlowych. Ścigając się przeżyjesz mnóstwo emocji, próbując pokonać przeciwników. W trakcie jazdy możesz zmieniać pozycję na torze, będziesz przyspieszać i zwalniać, często ryzykując wypadkiem. Wygra ten, kto pomimo trudności i przeciwieństw dotrze pierwszy do mety. "Dakar" to emocjonujący wyścig po bezdrożach pustyni. W tej grze spotka Cię również ... więcej

25 gier,
25 gier
35,70 zł 26,80 zł

To bogaty i niezwykle atrakcyjny zestaw gier planszowych, losowych, zręcznościowych i karcianych. Zasady i charakter poszczególnych gier bardzo się od siebie różnią i dlatego zarówno dzieci jak i dorośli znajdą tu coś dla siebie. Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 16 pionków, 32 pionki niskie, 28 bierek, trójkąt, 15 kołków, kostka do gry, 28 kamieni, miseczka do pchełek, 4 pchełki duże, 16 małych pchełek, instrukcja. Gry ... więcej

Big puzzle II do kolorowania,

W opakowaniu są 2 puzzle dwustronne o wymiarach 47/67 cm. Na jednej stronie każdego z puzzli jest kolorowy obrazek do układania. Na drugiej stronie każdego puzzla jest konturowy rysunek do układania i kolorowania. Kolorowe puzzle są jednocześnie wzorem do wypełnienia kolorem puzzli czarno-białych. 2 układanki po 12 puzzli.

Czytam wyrazy,
Czytam wyrazy
14,30 zł 10,70 zł

To gra w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jego nazwę. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Wiek" 5-8 lat Liczba graczy: 2-6.

Dodaję i odejmuję,

To gra, w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Wiek: 4+ Liczba graczy: 1-6 Czas gry: 20-60 minut.

Domino obrazkowe mix,
Domino obrazkowe mix
10,10 zł 7,60 zł

Domino to gra polegająca na dopasowaniu elementów o tej samej wartości. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich odpowiedników leżących na stole. Zawartość: 28 elementów domina 10 plastikowych podstawek instrukcja. Liczba graczy 1-5 Wiek 4+

Obrazkowe domino zwierzęta,

Gra polegająca na dopasowaniu elementów o tej samej wartości. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników lezących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom. Zawartość pudełka: 28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, instrukcja.

Drabina 2,
Drabina 2
32,90 zł 24,70 zł

Gra logopedyczna „Drabina – cz. 2” ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi. Grę ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Katarzynka Końskie akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier